موفقیت و شادکامی
موفقیت و شادکامی

انسان صاحب یک دارایی بیکران و توانایی غیر قابل وصفی است . انسان یک مکانیسم پیچیده و توانمند در خلق اوضاع و شرایط گوناگون است . او دارای نیرویی فراگیر و جهانگستری به نام  اندیشه است . اگر کسی بتواند به درستی از این منبع و گنج عظیم " فکرزیبا "استفاده کند ، به طرزی شگفت آور به تمامی اهداف مادی و معنوی خویش دست خواهد یافت.

 " دوبونو" در کتاب درس های درست اندیشیدن می گوید: " کیفیت آینده ی ما به کلی به کیفیت تفکر ما بستگی دارد . این امر در سطح فردی ، در سطح جامعه و جهانی مصداق دارد " ( ص 12).  

عصر جدیدِ کنونی نوید دهنده ورود به مرحله تازه ای از شکوفایی آگاهی انسان از یک کشف بزرگ و بی نظیر است . کشفی که تمام نوآوری ها ، زیبایی زندگی و شکوفایی توانمندی های درون انسان به آن بستگی  دارد  . این کشف بزرگ از قدرت های نهفته در درون انسان پرده برداشته و به انسان کنونی نیرویی فوق تصور و بی حد بخشیده است . آگاهی انسان از توانمندی های  بیکرانش او را تبدیل به موجودی نمونه کرده است و او را برهمه ی اوضاع دنیای خویش حاکم نموده . این راز بزرگ ، قدرت درون ما را آشکار ساخته و به ما این مژده را می دهد که انسان توانایی خلق کردن هر موقعیتی را دارد . این کشف بی نظیر مربوط به نیروی شگفت آور اندیشه و درون ماست که ولیامزجیمز پدر روانشناسی آمریکا از آن به عنوان مهمترین کشف بشری در صد ساله اخیر نام می برد . به گفته تمامی پیامبران ، دانشمندان ، عارفان و روانشناسان ، اندیشه ی انسان قدرت خلق کردن هر موقعیتی را دارد .

همه ی ما می توانیم توسط اندیشه هایمان به اوج هرموفقیتی دست یابیم . می توانیم به آنچه که می خواهیم و از آن لذت می بریم ، برسیم . برای رسیدن به چنین هدفی نیازبه داشتن سرمایه هنگفت مالی نیست ؛ نیازی نیست که از امکانات و پشتوانه های خاصی برخوردار باشیم . نیروی اندیشه، ظرفیت ها و توانمندی های نامحدودی دارد . همه چیز برای دست یابی به خوشبختی، سعادت و آرامش ما در درون اندیشه ها مهیا است . به اصطلاحی ، قدرت آفرینش و خلق هرموقعیتی را داریم . همه چیز در دستان ماست ، ثروت ، معنویت ، شادی .  

اگر می خواهید سرزنده و پُر انرژی باشید، باید به اندیشه های زیبا فکر کنید . اگر به طور واقعی مشتاق جذب یا دفع شرایطی خاص هستید  قبل از هر چیز باید آنرا در درون اندیشه هایتان شکل بدهید و بسازید تا در عرصه ی بیرونی زندگی شما نمایان شود. .

 

 {گزیده ای از کتاب" فکر زیبا" ،  }



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, توسط رامین و سعید |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.